Ökonoomsed põletid, mis on varustatud kütuse segamissüsteemi ja hübriidajamiga.

Hübriidpõletid töötati välja meie usaldusväärse kütusesegamise süsteemil, x – liini põletid ja Revo põletites kasutatavate tehnoloogiatega.
Meie uuenduslik hübriidajam koos ülerõhu põlemisega tõi kaasa veelgi parema kasutusökonoomsuse.

Pööreteandur kontrollib täpselt õhuvoolu kiirust ja reguleerib kütuse voolukiirust, et vähendada heitkoguseid ja parandada põlemisparameetreid.
Lisaks võimaldab hübriidajam vähendada elektritarbimist poole võrra ja keraamiline kütteseade teeb süütamie kolm korda lühemaks.
Kütusesegamise süsteem põlemiskambris pikendab puhastusvaba töötamist ja ülerõhu tehnoloogia kõrvaldab tagasipõlemise probleemi, et tagada ohutus.

PÕLEMISKAMBRI KÜTUSE SEGAMISSÜSTEEM

Kaheastmeline kütusetoitesüsteem.

Väline söötur viib graanulid põletisse ja sisemine söötja doseerib graanuleid sobivas koguses põlemiskambrisse.
Sisemine söötja täidab ka kütuse segamise rolli. Nii oleme optimeerinud põlemisprotsessi või teinud selle võimalikuks isegi suure tuhasisaldusega graanulite jaoks.
Lisaks tähendab kütuse segamise funktsioon põleti puhastusvaba töö pikendamist.

HÜBRIIDAJAMISÜSTEEM

Integreeritud sööturi – ja puhurisüsteem. Vähendab võimsust ja kütusekulu.

Mootor, mis juhib sisesööturit ja mootorit, mis juhib ventilaatori tööd õhu sisselaskmiseks põlemiskambrisse on ühendatud ühe mooduliga, mis on varustatud pöörete anduriga. See võimaldab kütuse ja õhu mahu täpset doseerimist, et saavutada põlemistõhusus koguni 99%

ÜLERÕHU PÕLEMISSÜSTEEM

Takistab leegi tagasitulekut.

Süsteem õhu otse põlemiskambrisse toomiseks, et parandada põlemise efektiivsust ja ohutust. Õhk suurendab leegi keeristumist ja Venturi toru kasutamine vähendab leegi tagasitulemise riski.

Graanulite kiire süütamise süsteem. See on kombinatsioon metallist süütajatest (vastupidavus) ja keraamilistest (lühike süttimisaeg).

Selle tulemuseks on energiatarbimise märkimisväärne vähenemine

Polüuretaanist valmistatud ühendus, kaasa arvatud kütuse etteandmine. See sulab tagasipõlemise korral, et vältida kütuse sisenemist põletisse; kütust väljutatakse väljaspool ohuala.

Tagapaneeli ventilatsiooniavad mängivad olulist rolli õhuvoolu optimeerimisel põlemiskambrisse. Need on disainitud Fibonacci spiraalvalemi järgi, mille tulemuseks on täiuslik lahendus ka esteetilises mõttes.

Meie enda iseseisev turvalise pistiku ja pistikupesa disain, mis on välja töötatud ja rakendatud ainult PellasXi vajadustele.

Saadaval Revo Minis, Revo Mini 35