Liigutatava põlemiskambri süsteemiga põleti, madala kvaliteediga pelletite põletamiseks.

M-liini põletid on täiuslik kombinatsioon kütuse segamissüsteemist põlemiskambris, mis on saadaval ka X- ja hübriidliinides koos liikuva restiga. Selline kombinatsioon võimaldab pikendada põleti hooldusvaba perioodi ja põletada madala kvaliteediga graanuleid . Põleti mudelid M Mini ja M Mini 35 said Poznañi rahvusvahelisel messil INSTALACJE 2018 (Installatsioonid 2018) kuldmedali.

Liikuvapõranda süsteem

Ridades liikuvpõranda süsteem.

Tänapäevaste lahenduste kasutamine: integreeritud või mitmekordne liikuv rest põletites, kaasa arvatud kütusesegamissüsteem,muudab võimalikuks ahju automaatse puhastamise, eemaldades tuhka  isegi siis, kui kasutatakse madalama kvaliteediga graanuleid.

MESH põlemiskambri süsteem

Kuumakindlate plaatide süsteem, mis moodustavad põlemiskambri. Hoiab ära pragunemise ja pikendab põlemiskambri eluiga.

Liikuva põlemiskambri süsteem

Ühe – või kaheosaline liikuv põlemiskamber.

Liikuva põlemiskambri süsteem koos kütuse segamissüsteemiga sunnib tuha automaatse eemaldamise ahjust ka madalama kvaliteediga pelletite kasutamise korral.

HÜBRIIDAJAMISÜSTEEM

Integreeritud sööturi – ja puhurisüsteem. Vähendab võimsust ja kütusekulu.

Mootor, mis juhib sisesööturit ja mootorit, mis juhib ventilaatori tööd õhu sisselaskmiseks põlemiskambrisse on ühendatud ühe mooduliga, mis on varustatud pöörete anduriga. See võimaldab kütuse ja õhu mahu täpset doseerimist, et saavutada põlemistõhusus koguni 99%

ÜLERÕHU PÕLEMISSÜSTEEM

Takistab leegi tagasitulekut.

Süsteem õhu otse põlemiskambrisse toomiseks, et parandada põlemise efektiivsust ja ohutust. Õhk suurendab leegi keeristumist ja Venturi toru kasutamine vähendab leegi tagasitulemise riski.

Graanulite kiire süütamise süsteem. See on kombinatsioon metallist süütajatest (vastupidavus) ja keraamilistest (lühike süttimisaeg).

Selle tulemuseks on energiatarbimise märkimisväärne vähenemine

Polüuretaanist valmistatud ühendus, kaasa arvatud kütuse etteandmine. See sulab tagasipõlemise korral, et vältida kütuse sisenemist põletisse; kütust väljutatakse väljaspool ohuala.

Tagapaneeli ventilatsiooniavad mängivad olulist rolli õhuvoolu optimeerimisel põlemiskambrisse. Need on disainitud Fibonacci spiraalvalemi järgi, mille tulemuseks on täiuslik lahendus ka esteetilises mõttes.

Meie enda iseseisev turvalise pistiku ja pistikupesa disain, mis on välja töötatud ja rakendatud ainult PellasXi vajadustele.

Saadaval Revo Minis, Revo Mini 35