REVO – ROOTOR TÜÜPI PELLETIPÕLETI
REVO seeria Rootorpõlemiskambri tehnoloogia, mida juhib hübriidajamisüsteem.

Suur põlemistõhusus kuni 99%, pöördpõleti ainulaadne lahendus tagab pärast põlemist jäänud tuha püsiva automaatse eemaldamise.

Põletite pöörleva põlemiskambri kontseptsioon ei ole uuenduslik, kuna vanasti kasutati selliseid konstruktsioone. Kuid need kas ei töödanud või olid äärmiselt kallid. Meie kogemus näitas siiski, et pöördpõlemine on parim ja kõige tõhusam meetod graanulitest soojusenergia tootmiseks. Seetõttu pidasime seda eesseisvaks väljakutseks, milles kõige olulisem roll oli detailidel. Analüüsisime kõiki probleeme põhjalikult ja pakkusime välja oma iseseisvad lahendused. Esmased testid viisime läbi juba 2011. aasta alguses.

PÖÖRDPÕLEMISKAMBRI SÜSTEEM

Vastupidav ja lihtne lahendus hooldamiseks.

Põlemiskamber on paigaldatud neljale laagrile, mille asukoht on konstrueeritud nii, et välistada kõrge temperatuuri kahjulik mõju ja hõlbustada võimalikku asendamist võimalikult väikeste kuludega. Põlemiskambri pöörlemine võimaldab tuhka automaatselt eemaldada ja minimeerida seadmete hooldamise vajalikkust.

LAIENDUSTORU SÜSTEEM

Hoiab ära rotatsioonimehhanismi seiskumise, pikendab põleti eluiga.

Põlemiskambri metall läbib termilise paisumise, see muudab suurust diferentsiaaltemperatuuri tõttu. Laiend toru süsteemi puhul ei ole füüsiline omadus enam probleem, vaid see muutub pigem protsessiks, mis toimub mootori töötamise ajal, mis ei lukustu ega ummista pöördliikumist, kui kattoru pikkus kohandatakse mootori töötamise ajal põlemiskambri toruga. Standardsete pöördpõletite puhul suureneb põlemiskambri toru kõrge temperatuuri tõttu, mis põhjustab pöördmehhanismi seiskumist.

Põlemiskambrisse täpse õhu suunamise süsteem.

Parandada põlemisprotsessi tõhusust ja vältida selle tulemusena kiiremini kuluvate metallosade oksüdeerumist. Väänad suunavad õhuvoolu suunda täpselt põlemispiirkonda ja takistavad õhuvoolu ülejäänud aladel. Kui selline lahendus on paigas, saame saavutada parima põlemistõhususe ja viienda, st kõrgeima heitgaasiklassi.

HÜBRIIDAJAMISÜSTEEM

Integreeritud sööturi – ja puhurisüsteem. Vähendab võimsust ja kütusekulu.

Mootor, mis juhib sisesööturit ja mootorit, mis juhib ventilaatori tööd õhu sisselaskmiseks põlemiskambrisse on ühendatud ühe mooduliga, mis on varustatud pöörete anduriga. See võimaldab kütuse ja õhu mahu täpset doseerimist, et saavutada põlemistõhusus koguni 99%

ÜLERÕHU PÕLEMISSÜSTEEM

Takistab leegi tagasitulekut.

Süsteem õhu otse põlemiskambrisse toomiseks, et parandada põlemise efektiivsust ja ohutust. Õhk suurendab leegi keeristumist ja Venturi toru kasutamine vähendab leegi tagasitulemise riski.

Graanulite kiire süütamise süsteem. See on kombinatsioon metallist süütajatest (vastupidavus) ja keraamilistest (lühike süttimisaeg).

Selle tulemuseks on energiatarbimise märkimisväärne vähenemine

Polüuretaanist valmistatud ühendus, kaasa arvatud kütuse etteandmine. See sulab tagasipõlemise korral, et vältida kütuse sisenemist põletisse; kütust väljutatakse väljaspool ohuala.

Tagapaneeli ventilatsiooniavad mängivad olulist rolli õhuvoolu optimeerimisel põlemiskambrisse. Need on disainitud Fibonacci spiraalvalemi järgi, mille tulemuseks on täiuslik lahendus ka esteetilises mõttes.

Meie enda iseseisev turvalise pistiku ja pistikupesa disain, mis on välja töötatud ja rakendatud ainult PellasXi vajadustele.

Saadaval Revo Minis, Revo Mini 35